top of page
banner-davlumbaz.jpg
Davlumbaz (Duvar, ada)
banner-dolapaltıdavlumbaz.jpg
Davlumbaz (Dolap altı)
banner-vitroseramik.jpg
Vitroseramik
banner-setustuocak.jpg
Gazlı cam ocak
banner-setustuocak.jpg
Cam setüstü ocak
banner-1.png
banner-2.png

Dolapaltı

davlumbaz

Daha güçlü,

daha estetik

Bugün Türkiye’deki mutfak pazarının yaklaşık 250 milyon euro civarında olduğunu söyleyebiliriz. Önümüzdeki dönemlerde bu pazarın daha da artması bekleniyor. Mutfakların tamamlayıcı unsuru olan cihazlar içinde ankastrenin payı giderek artmakla birlikte hâlâ solo cihazların hakimiyeti söz konusu. Yıllık 5 milyon adedin üzerinde ocak-fırın ve bulaşık makinesi ağrılıklı cihaz satışı tahmini üzerinden ankastre payının azami 500 bin adet civarında olduğunu söyleyebiliriz; bu rakama davlumbaz ve aspiratörler dahil değil. Avrupa’da, firmalar artık dolapları gizliyor. Mümkün olduğu kadar mutfakta dağınıklıktan uzak, ama fonksiyonel sistemler kullanılıyor. Mutfakta yemek yenmesi ve sohbet edilmesi, yani bir yaşam alanı oluşturulması hedefleniyor. Bu yaşam alanında da göze daha estetik bir görünüm gerekiyor. O nedenle de ankastre ürünler giderek daha fazla tercih ediliyor.

 

Türkiye'de bu pazar payı %35 ve giderek artıyor. Bu sebeple ankastre yarının ürünü olmak için ülkemizde hızla yayılan bir kalem.

bottom of page